Marco Mezquida & Félix Rossy (jazz)

El duet format pel versàtil pianista menorquí Marco Mezquida i el talentós trompetista barceloní Fèlix Rossy ens proposen un viatge musical ple de registres i profunda connexió on les paraules es queden curtes per descriure l’afinitat personal i musical entre aquestes dues ànimes lliures.

El duet ens presentarà el que serà el seu primer disc junts Elegía, mtjançant composicions pròpies, improvisacions lliures i personals versions de cançons que els agraden, sempre envoltats d’un aura de complicitat i sensibilitat amb gran força expressiva i capacitat de sorprendre al públic amb el seus canvis de guió. Quelcom més que un concert.

Entrada: 12€/15€

19h: Obrim portes

19:30 – Marco Mezquida & Félix Rossy

 

Emilio Solla y Martha Giordano (tango-jazz)

Emilio Solla, pianista y compositor argentino, reside en Nueva York, donde ha trabajado con artistas de la talla de Paquito D’Rivera, Arturo O’Farril, Pablo Aslan y Cristina Pato, y es considerado un exponente importante de la fusión Tango / Jazz.

Anteriormente, residió en Barcelona durante diez años, donde formó el quinteto Emilio Solla & Afines.

En 2010 formó “La Inestable de Brooklyn” con músicos del circuito neoyorquino, cuyo disco “Second Half ; fue nominado a Mejor Álbum de Latin Jazz en los Grammy 2015.

Su primer trabajo sinfónico se estrenó en 2014 en el Palau de la Música Catalana, en el marco del Festival de Jazz de la ciudad.

Este verano, por segundo año consecutivo, tenemos la ocasión de escucharlo en Barcelona junto a la cantante uruguaya Martha Giordano, en un sugerente recorrido por los grandes poetas del tango.

 

21h: Abrimos puertas

21:30 – Emilio Solla y Martha Giordano