QUINTETO DEQUERA! – interpreta a Piazzolla

Vallirana 79

El Quinteto Dequera! neix amb la idea d’explorar les últimes composicions per a Quintet que va enregistrar Astor Piazzolla, a través d’una formació instrumental diferent de l’original . Mantenint la riquesa tímbrica de les seves composicions, i inspirats en l’ estil interpretatiu dels músics de les seves últimes formacions, la proposta suggereix les noves possibilitats que dona la seva música quan es trasllada a un conjunt nou.

El repertori del Quinteto està centrat en les composicions interpretades en dos dels seus últims discs: La Camorra (1989) i Tango Zero Hour (1986), així com en el concert del Festival de Jazz de Montreal (1984). En ells, Piazzolla retorna a la formació de quintet composant temes nous, així com reinterpretant alguns més antics, que van trobant altres sonoritats al aparèixer nous intèrprets en la formación.

Totes les composicions estan fetes a partir de moltes de les variables que va adquirir la música d’Astor Piazzolla: les referències rítmiques i interpretatives del tango, les infuències harmòniques, formals i sonores de compositors tant de la música clàssica com de la contemporànea, i la participació de certs elements del jazz, com la incorporació de la guitarra elèctrica i l’ús de la improvització.

En aquests últims enregistraments Piazzolla sintetitza tots aquests elements, portant l’esperit del tango a nous horitzons sonors.

 

 

21h: Obrim portes

21:30 – Concert

Entrada: 7€/10€

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

twelve + six =